Onze vrijwilligers

Gemotiveerde Zoetermeerders zetten zich in voor de hulpbehoevende medemens

Of het nu bestuursleden, adviseurs of medewerkers met ondersteunende taken zijn: ze zetten zich allemaal 100% vrijwillig in voor MiM!

Onze adviseurs zijn maatschappelijk betrokken en hebben kennis van de sociale kaart in Zoetermeer. Ze hebben uiteenlopende achtergronden en (werk)ervaring. Een deel van onze vrijwilligers weet uit ervaring hoe het is om rond te komen van een minimuminkomen.

Om goede hulp te kunnen blijven bieden, nemen onze vrijwilligers regelmatig deel aan gerichte cursussen en workshops.  Er zijn gemiddeld zo’n 20 vrijwilligers werkzaam bij de stichting. Communicatie met onze klanten is informeel en laagdrempelig.  Onze vrijwilligers steunen elkaar, hebben regulier werkoverleg en een jaarlijks etentje. Er zijn regelmatig themabijeenkomsten voor specifieke ontwikkelingen bij onze stichting en het werkveld.

Vrijwilliger worden bij MiM?

Spreekt ons werk je aan en wil je graag een bijdrage leveren? Stuur ons een mail en we nemen contact met je op over de mogelijkheden: info@stichtingmim.nl

Maak kennis met enkele van onze mensen

Kom naar het gratis inloopspreekuur of kijk hier vast wie wij zijn en wat we doen.