Als je even niet meer weet hoe het verder moet

Wat doet Kwadraad?

Kwadraad verzorgt maatschappelijk werk in Nederland. Weet je niet meer hoe je de dag door komt? Vind je het lastig om aan het einde van de maand nog geld over te houden? Of ben je ten einde raad met je puberkind? Je gaat samen met het maatschappelijk werk zelf op zoek naar een oplossing.

Kwadraad biedt brede ondersteuning voor de volgende onderwerpen:

• Gezin & Opvoeding
  • Eenzaamheid & Verdriet
  • Relatie & Scheiden
  • Geld & Werk
  • Overlast & Geweld
  • Buurt & Inburgeren
  • Iets anders…

inZet is dé organisatie voor zorg en welzijn Zoetermeer

De algemene site van Kwadraad biedt al veel informatie en advies. Kwadraad biedt in Zoetermeer maatschappelijke diensten aan vanuit inZet in de wijk. inZet is dé organisatie voor zorg en welzijn in het hart van de wijken van Zoetermeer. Kijk op deze site voor meer informatie: inzet-indewijk.nl

Kwadraad en inZet  zijn voor onze Stichting belangrijke ketenpartners. Wij verwijzen ook door als we denken dat zij beter kunnen ondersteunen dan wij. inZet in de wijk is in Zoetermeer gevestigd op dezelfde locaties als Stichting MiM.